Suomeksiin Englishпо-русски

 

Maanlaajuiset tukipalvelut 365 päivää vuodessa

Finnpos Service Deskin kokeneet asiantuntijat palvelevat niin ohjelmistojen kuin toimittamiemme laitteiden käyttöön liittyvissä ongelma- ja opastustilanteissa vuoden jokaisena päivänä. Keskimäärin tapauksia kirjataan ylös 43 000 vuodessa, joista kaikki hoidetaan.

Service Deskin korkealaatuinen palvelutyö on suuri etu asiakkaillemme, sillä apua ongelmatilanteisiin on saatavilla nopeasti ja etäyhteysmenetelmiä hyödyntäen asiakkaan palvelupyyntö on ratkaistavissa hyvinkin ripeästi, jopa muutamassa minuutissa.

Tukipyynnön voit jättää sähköpostitse
tuki (ät) finnpos.fi

tai soittamalla numeroon
010 56 777 20

Arkisin 8.00 - 16.00 tai sopimuksen mukaan

Laajennettu maksullinen tukipalvelu ylläpitosopimusasiakkaille 0600 304 070

Arkisin 8.00 - 20.00
La 10.00 - 18.00
Su 10.00 - 17.00

Puhelun hinta: 3,00 €/min.

TeamViewer

Etäyhteysohjelma, jolla Finnpos -tuki saa yhteyden asiakkaan kassapäätteelle ongelmatilanteiden ratkaisemiseksi.
Lataa ohjelmisto käyttöösi tästä.

Tarkistathan ylläpitosopimuksestasi palvelu- ja päivystysaikasi. Puhelut meille maksavat 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24%) soittaessa kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä. Ulkomailta soitettaessa hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.